Topic-icon Formula + πανι

Γεια σας.Θα ήθελα τις γνώσεις σας σχετικά με εύρος m² σε πανί με σανίδα bic 170 formula.
Είμαι αρχάριος με λίγα μαθηματα,100kg και λέω να ξεκινήσω για αρχή με τέτοιο εξοπλισμό.Ευχαριστω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Την Σανίδα αυτή την έχεις ή σκέφτεσαι να την αγοράσεις?
Για να αρχίσεις εύκολα καλό θα είναι να κάνεις εκπαίδευση με 5,5 ~ 6 m² πανί.
Έχεις κάνει μαθήματα ή σκέφτεσαι να κάνεις σε κάποια σχολή?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Καλησπέρα.Σκεφτομαι να την αγοράσω μια και οι προσπάθειές μου με κάποια σανίδα oldschool F2 140lt με πανια 5.5 και 6 m² που έχω, δεν με οδήγησαν σε επιτυχία.Εκανα και λίγα μαθηματα και σκέφτομαι μήπως και καταφέρω κάτι μόνος με φαρδύτερο σανίδι και λόγω βάρους..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

DAK Καλησπέρα. Αν έχεις τα πανιά όπως λες,θα είσαι μια χαρά με το συγκεκριμένο σανίδι. Σίγουρα το σωστό θα ήταν να έχεις μιά ''δασκάλα'', αλλά αυτό θα σε βάλει σε επιπλέον έξοδα. Βέβαια από την άλλη,το να χρησιμοποιήσεις ένα αγωνιστικό σκάφος σαν εκπαιδευτικό, είναι επικίνδυνο για το ίδιο, γιατί με τα πεσίματα θα τού κάνεις ζημιά, ενώ κί εσύ υπάρχει φόβος να χτυπήσεις στο σκληρό deck του. Επίσης, η έλλειψη καρίνας θα σε προβληματίσει στα όρτσα. Έχοντας καβαλήσει στην 10ετία τού '80 τα μακρόστενα σανίδια εκείνης της εποχής και ουσιαστικά έχοντας μάθει σε αυτά, ξέρω πόσο δύσκολο είναι να ισορροπήσεις πάνω τους. Άμα λες και 140λτ, τότε μιλάμε για ένα εντελώς ακατάλληλο σανίδι για να μάθεις με 100 κιλά βάρος. Είμαι στα ίδια κιλά και έχω μόνο φόρμουλα. Τα πανιά κανονικά που παίρνουν είναι από 8.5 έως 12.5, αλλά πάνω από 5bf, βάζω 5,5 και πάει μιά χαρά. Έχω δεί την αγγελία κι'αν μιλάμε για το ίδιο σκάφος είναι καλή περίπτωση. Στο φινάλε, αργότερα θα έχεις και ένα σανίδι για λιγότερο αέρα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.